09.12.2018ראשון

  • המקור לתאונות עגורנים הוא בתחזוקה לקויה ולא בגיל המנופים (גלובס)
  • נכנס לתוקף: קנס של עד 2.5 מיליון ש"ח לקבלן בניין אשר יפר הוראות בטיחות (דה מרקר)
  • שכר מפקחי הבטיחות בענף הבנייה עולה בכ-3,500 שקל בחודש (דה מרקר)
  • קורס ראשון לתכנון והקמה בטיחותית של עגורנים (גלובס)
  • הממשלה: קנסות אישיים לקבלנים ומנכ"לים על עבירות בטיחות (Ynet)
  • המדינה לרשויות: פעלו לשיפור הבטיחות באתרי הבנייה (גלובס)
  • אבזור בטיחות מתקדם – חובה ברכב חדש משנת 2018 (אוטו)
  • 70% מכלי הרכב הכבדים בישראל הצטיידו כבר במערכות בטיחות (Ynet)
  • קורס בשפה הערבית לנאמני בטיחות (דה מרקר)
  • הכללים לשמירה על בנייה בטוחה בתמ"א 38 (Ynet)

המפעל הטרומי לבנייה מתועשת

המפעל לבנייה מתועשת של "שיכון ובינוי – סולל בונה תשתיות", מהגדולים ומהמובילים בתחומו בישראל, מתמחה בייצור אלמנטים מתועשים לבנייה, תשתיות, גשרים, חזיתות מבני מגורים ומבני ציבור, וקורות קרקע משוריין. המפעל מצטיין ביכולות ייצור באיכות הגבוהה ביותר לכל סוגי האלמנטים בהנדסה אזרחית, עומד בתקנים ישראליים ובתקני איכות בינלאומיים. בין לקוחות המפעל נמנים משרד הביטחון, משרד הבינוי והשיכון, החברה הלאומית לדרכים, חברת דרך ארץ וכן גופים פרטיים.

למפעל ארבעה קווי ייצור:

  • קו ייצור למקטעים. מייצר אלמנטים לגשרי מקטעים.
  • קו ייצור ללוחות חלולים דרוכים (לוח"דים). מייצר מוצרים המשמשים בעיקר לתקרות בחניונים ובמבני תעשייה ומגורים.
  • קו ייצור לאלמנטים מבטון דרוך ומבטון לא דרוך. מייצר אלמנטים דרוכים בחתכים שונים, בעיקר קורות לגשרים במשקלים ובאורכים משתנים, וכן מוצרים נלווים מבטון לא דרוך – מיגוניות וחניונים מודולאריים ניידים. בקו זה מיוצרים אלמנטים טרומיים מבטון מזוין לשימושים שונים.
  • קו למוצרים מיוחדים על-פי דרישה. קירות רגל, קירות תומכים לקרקע משוריינת בשיטת טרה-טכנו ומוצרים נוספים בהתאם לדרישות המזמין.

 

לקריאה נוספת אודות המפעל לחצו כאן.